1/30/2009

Хилари Дъф: Никога не съм твърдяла, че съм девствена!

Хилари Дъф пораства, което обаче не означава, че се е научила на дискретност относно личния си живот. "Бях цитирана, че през 2006 г. съм била казала, че съм девствена. Никога не съм казвала това!", заявава старлетката пред "Максим", цитирано от Fox News.

"Дали съм девствена, или не, си е абсолютно моя работа!", казва актрисата и певица Дъф. "Пък и сами се сетете каква е истината, след като съм обвързана. Много е гадно да чета цялата тази помия, изливаща се върху мен в Интернет, особено в момент, когато се сгодявам", добавя Дъф, имайки предвид годежа си с Майк Комри, хокеист на Ню Йорк Айлендърс. Все пак става дума за 2006 г., а вече сме 2009-а, следователно възможно е Дъф да не лъже - нито тогава, нито сега, заключава не без ирония Fox News.

Няма коментари: